Ccc87 skrev 2014-04-01 13:06:50 följande:
Jättefin klänning!!! Tyvärr är det lite fel färg för mig då jag ska ha mer åt det rosa hållet. Men letar vidare:) Har hittat en jag ska beställa hem där det är full returrätt. Skulle vara så skönt att ha fixat klänningen:)
Anledningen till att vi inte valde Karstorp var nog att jag blev kär i Knistad. Sen ska alla våra gäster sova över och hon på Karstorp kaunde inte garantera att rummen var renoverade tills dess. Jättefina rum men de som var orenoverade ville hon ens inte visa. Så då kände vi att vi inte ville chansa!
Åh spännande! haha jag skickade ut min ganska tidigt, tror jag gjorde det i december redan:) Har du köpt färdiga eller ska du pyssla själv?
Tycker inte alls det är konstigt att ni inte vill ha barn på festen. Tror faktiskt föräldrarna tycker det är skönt att de kan slappna av på festen också. Sen att det är ett barn med som ingen passa, borde ju inte vara något konstigt med det! Det tror jag inte dina gäster kommer reagera på!
Hur gör ni med dryck? Ingår dryck till maten bara?
Ja de får du göra då! :) Det kommer ju säkert mkt fint nu framöver! :)
Ja men då förstår jag att ni inte ville chansa! Är ju inte kul om vissa gäster får fina nya rum och andra inte... :/
haha ja de va lite tidigt, fast vi skickade ju iofs ut save the date kort i augusti, nästan ett år innan bröllopet :D
Jag kan inte pyssla i huvudtaget, så vi beställde färdiga, kände att det är lika bra istället för att bi mer stressad över att inbjudningarna måste bli fina och så :) Gjorde ni era inbjudningar eller köpte ni? :)
Vad bra då gör vi så! De är alltid svårt att veta hur man ska göra med barn tycker jag...men skönt att iaf inte du tyckte de verkade konstigt :)
Det kommer ingå välkomstdryck, sen ett glas vin per rätt och vi har ju tre rätters, så vi tyckte det räckte med att bjuda på vin till maten, så sen får de köpa i baren som kommer finnas öppen ifall någon vill ha mera :)
Hur gör ni med dryck till maten?
Såg att du undrade om bröllopsresa, vi sak åka på en mini bröllopsresa två dagar efter bröllopet till venedig, sen önskar vi oss pengar till bröllopsresan i present, så då bokar vi en karibienkryssning vi åker på i vinter/vår tänkte vi :)