• Salt

Lamastone.se

Har hittat en intressant ring på www.lamastone.se och undrar om det finns någon som har erfarenhet av detta företag?

Berätta gärna om er upplevelse, kontakt och om ni är nöjda! Visa gärna bilder också
    Tack på förhand!  

• Svar på tråden Lamastone.se
  • Salt

Ingen annan som har erfarenhet av dem?

• Katarina

Jo kanske borde jag leta palladiumring i stället - det verkar dock vara mycket svårare att hitta fina ringar i palladium. Lamastone är ju dock ett undantag!

Måste bestämma mig snart...gah! Håller på att bli tokig på mig själv, trodde aldrig jag skulle vara så velig!

• Salt

Ja det är inte lätt, det finns sååå många fina ringar. 
    Men ojoj, nu brinner det allt i knutarna för din skull! Lycka till, och berätta gärna om det blir nån från lamastone till slut! Skrattande 

• Salt

Undrar om det är någon som beställt ringar från 77 diamonds???

• Salt

Wow, superfina ringar. Tror dom 2 skulle bli RIKTIGT snygga tilsammans!

Hahaha, jo det kanske är lite så :-P
    Nej, men jag ser inget fel i det faktiskt  det verkar vara många som uppdaterar sina förlovningsringar och då kan den gamla sitta på annat finger eller sparas i smyckeskrinet!

Jag velar som en toka mellan princess och briljantslipning! Tungan ute Vill innerst inne ha en solitär också Solig

Kan inte sluta titta på min första favoritring:

www.kodega.se/show_product/ENG-8039-B/-/-/-/9/0/178/0/0/308/eu_size/75/22/200/171////////

Kodega har fina ringar men verkar snäppet dyrare? 

Ska skriva ut favoriterna och visa min gubbe vid tillfälle. Typ FREDAG kanske hahaha {#emotions_dlg.flower}  

www.lamastone.se/trestensring-palladium-diamanter-043ct-p-1154.html&a1=20

• Katarina

Jag har blivit riktigt förtjust i prinsesslipade diamanter (jag som knappt visste nått om diamanter innan), så jag gillar trestensringen bättre!
    Kan egentligen inte motivera det - men det är nått med de där prinsesslipade....

Jag har redan pitchat idén för min blivande man - som mest undrade varför...men sen ringde han och sa att det kanske inte är så dumt ändå...

• Salt

Jag håller med, det är nåt speciellt med prinsess slipade diamanter.. Har du bestämt dig? Jag tittar även på 77 diamonds och dom har superfina ringar och snäppet bättre priser verkar det som. Någon som har handlat från 77diamonds nyligen?

• Salt

Ååååååh men grattis (eller nåt!?) Spännande! Vilken blev det??

• Salt

Ja, det är ju jättestort att köpa RINGEN! Den man har letat sååå efter Den du valde är verkligen jättefin! Hurra hurra!

Svar på tråden Lamastone.se