Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

Min systers man (mycket långt!)

Vilken historia, nästan som en bok... Nåja om du har känslor för Andrew/Craig så är det enda rätta att försöka glömma och förtränga dem. Tänk på honom helt svettig på toaletten eller i andra ofördelaktiga sammanhang. Man kan visst styra sina känslor om man jobbar på det. För oavsett hur kär man än är och oavsett relationen till systern så försöker man inte få hennes man, det gör man bara inte.

• Anonym (hmm)

Ok jag låtsas att detta är sant. Den perfekta mannen för dig är alltså ett svin som grymt sviker sin nyblivna fru. Man är knappast lojal om man börjar ligga med frugans syrra så snart hon vänder ryggen till. Din perfekta man verkar inte ha särskilt bra karaktär eller moral, men då kanske ni är perfekta för varandra...

• Anonym (hmm)

Det var värst vad det anklagas om sjukligt hit och dit, jag tycker inte att det är sinnessjukt att varken skiva påhittade inlägg eller att kommentera dem. I det första fallet kan det vara kul att trolla lite, alt. öva på sina författarskills, i det andra fallet så kommenterar man för att trådstarten väcker nån slags känsla (irritation verkar vara fallet). Sjävla poängen med diskussionsforum är att a) skriva trådstarter och b) kommentera dessa. 

Men om tråden är sann så är TS svåger en svinig player och TS är omoralisk. Det rakryggade vore att berätta för syrran vad som hänt, annars kan du ju dra dig undan och vänta på att deras äktenskap faller samman pga. upprepade otrohetsaffärer, vilket inte torde dröja så länge.

Svar på tråden Min systers man (mycket långt!)