Min systers man (mycket långt!)
Håller med alla andra, det här är uppenbart fejk. Någon som aspirerar på att bli författare, månne?
Om vi leker att detta vore sant, så har jag några tankar:
- vilken syster åker inte på sitt syskons bröllop över en helg? Ok, du skriver att du hade för mycket på jobbet just då, men däremot har du tid att vara åtminstone 2 månader i Australien... Nej, icke trovärdigt
- vem tänker ens på om ens syskon är attraktiva? För mig är syskons partners/min partners syskon "off limits" så jag tänker inte ens på om de ser bra ut eller ej.
- man KAN STYRA SINA KÄNSLOR. Man hamnar inte i säng med sin systers man. Om han ger såna inviter, då säger man "nej tack" och så lägger man sig i sin egen säng.
Jag tycker det här är en historia som är som hämtad ur "Mitt livs novell" och är inte det minsta trovärdig. Vilken 14-åring går väl på bio och restaurang på Alla hjärtans dag? Ok, McDonalds, Max eller Burger King är också restauranger, men ändå... (syftar nu på historien som utspelade sig i åttonde klass).
Om allt ändå - mot förmodan - är sant tycker jag att TS ska söka hjälp hos psykolog, uppenbart finns det en hel del hang ups om syskonens förträfflighet, hur "synd det är om TS som alltid varit den fula ankungen osv". Hitta en egen karl och håll dig borta från din systers man. Håll tummarna för att ingen i er familj får nys om det, för då får ni nog båda hett om öronen...