• Isasa

Vi med lite större budget

Ni som har stor budget (nu talar jag om 80.000:- och uppåt), var får ni pengarna ifrån? Är det pengar som ni sparat till själva bröllopet? Eller kommer de från ett långsiktigt sparande som ni nu väljer att använda på erat bröllop? Eller är det så att några tar lån? Är det ofint att ställa dessa frågor? Isåfall ber jag om ursäkt, men eftersom jag själv aldrig kommer i närheten av de här summorna så är jag ohälsosamt intresserad av er som faktiskt är där

• Isasa

Tack för alla svar. Jag vet att det här med inkomster kan vara väldigt känsligt för somliga, vilket jag respekterar, men eftersom varken jag eller min sambo är högavlönade så kan jag skena iväg lite i fantasin och tycka det är alldeles underbart att sonliga kan avvara så mycket som 15.000:- i månaden. Vi har 3 barn och då drar det snabbt iväg. Vi är glada om vi lyckas få undan 3000:- i sparande ngn månad, vilket även det kan vara svårt ibland. Jag tänker fortsätta följa den här tråden just för att jag tycker det är så härligt att läsa om dessa drömbröllop

Svar på tråden Vi med lite större budget