Good old gold diamant
Hej Tina, jag har regelbunden kontakt med de ang. Sten/ring. Ska jobba upp min budget lite mer bara men en AVR ska ja ha, ca 1 .0c, i en halo ring... Vad är du ute efter??
Hej Tina, jag har regelbunden kontakt med de ang. Sten/ring. Ska jobba upp min budget lite mer bara men en AVR ska ja ha, ca 1 .0c, i en halo ring... Vad är du ute efter??
Jag ser att ni kommit långt här!;)
www.gabrielny.com/engaged/style/ER7524W44JJ ZERO: när d står att huvudet är 6.5mm menar de då från huvudets yttersta kant lr runt centerstone? Vill veta måtten på hela halon nämligen... :)
Asså? J faint Brown e så fint, ja kan tänka mig de flesta färgerna! Va glad ja blir över att d e innermåtten, vill inte att den ska se för liten ut. Hur mkt tror du man kan lägga på runt? Jag har iaf bestämt mig för den ringen nu, samt den weddingband till, som de har på hemsidan. Tror ja får gå upp lite i storlek oxå då eftersom d e två ringar.. :) Väntar på rätt sten bara!!! Hur går d för dig? E d ngn här som e nära att beställa snart, e nyfiken på resultatet!:)
Tack!!! Jag vet inte vilken storlek än, beror väl på vad som finns, vill absolut INTE ha mindre än 0.5 men vill helst ha över Caraten men d blir så saftiga pengar. Kanske om man har tur o hittar ngt strax under 1c o lite varmare färg, vill gå ner till Max SI1....vill inte att den ska se dimmig ut o den måste va eye Claes, oavsett varm färg lr ej!
Den här gillar jag! www.goodoldgold.com/diamond/7024/
Nä, ja klarar den inte me den stenen tyvärr! :( den e ba så himla fin! Bra aset, bra värden fin färg o lagom storlek. Bra pris me tanke på vad den kostat men d blir för dyrt för oss nu (ändrade planer här hemma). E glad över tt ja äntligen valt ringar nu, MEN nu e d stenen. De är så DYRA! Hade väl kunnat lägga 35 000:- så kan en kompis ta me sig ringen från USA så slipper ja moms/tull. Tror du ja kan få en sten me min budget?
AHAHHAA nu såg ja eye Claes! HAHAHAHAHA jävla iPhone så Tröttsamt! Clean ska d givetvis stå ;)
Inklusive, för lite???
Jag ska gå igenom mina mail o se va ja fick för pris på den ringen av GOG om ja köpte via dom. Priset på hemsidan gäller inte om man Köper via dom..
Typiskt! Somnar dottern o mailen e i ipaden. Kommer inte åt d här me iPhone.. Återkommer när hon somnat! E nyfiken själv! Om ringen kostar 1700 nästan ord pris, kanske hamnar på 1400... 5500 dollar blir 35 000:- Då har ja nästan 3000 dollar för stenen..? Lr...
Asså? .53:an???
Tossen ja får se Ringen du valt!:) ZERO, va menar du???? Den stenen du skicka såg inte alls bra ut, tror du den e eye clean verkligen???
Asså???
Ja veeeet ja har kollat på Victor canera ringar, de är SÅ FINA!! Men så dyra!!
Tossan, blir d ngt lr???? Nyfiken!;)
D e tydligen upp till var o en i USA om de vill använda nickel eller ej. D företaget jag har kontakt med använder inte nickel i deras roseguld vilket e bra för mig för ja ska ha rose. Men som de. Leverantören förklara för mig så e d väldigt individuellt. Man får fråga.. Inte kul att råka ut för en allergi..