Good old gold diamant
Jag kan kolla men det blir som sagt svårt om du ska klämma in ringen där också.
Jag kan kolla men det blir som sagt svårt om du ska klämma in ringen där också.
www.goodoldgold.com/diamond/11520/
eller ännu större?
Anledningen till att jag länkar gogstenar nu är mest för att alla de andra försäljarnas ringar är dyrare.dessutom ska du till ny och gog är ju i närheten.
Gå ner i slipningskvalitet ska man ALDRIG göra :)
Gog äger sina stenar själva, därför har de mindre, de har ju dessutom bättre service för oss internethandlare om man säger så eftersom allt är färdigt i princip så man kan börja sålla rätt lätt. james allen går i slowmotion för mig så jag kan inte riktigt browsa mig igenom. Jag tror inte de kommer ge dig idealscopebilder på runda stenar hella efter de gett dig 3 aset redan så då återstår ju bara deras "true hearts" och jag kan väl tycka att det finns bättre stenar där ute eftersom många av dem typ inte är "true hearts". Men det går väl att hitta,ska du ha större sten får du gå ner till j-k i färg
hella? =heller
Dem är rätt mycket mindre än runda stenar, tyvärr. jag håller på att gå igenom james allens true hearts åt dig men det går såååå låååångsamt.
helt hopplöst på mind ator alltså men hittade denna iaf:
www.jamesallen.com/loose-diamonds/round-cut/0.59-carat-i-color-vs2-clarity-ideal-cut-sku-272445
den är dock lägre i färg och inte speciellt mycket större, lite bättre i klarhet. Det var en hel del där som jag var osäker på om de var ögonrena eller inte, det är väl nackdelen med förstorade bilder antar jag ;) Likaså med färg,för så mycket färg ser man definitivt inte i verkligheten
jag är fel person att fråga om något är för gult :P men i kontrast till dina andra stenar komemr den se creme ut
Typ off white är väl lite mer korrekt. Men tja,samtidigt så sitter ju liksom inte stenen i en halo så jättemycket kontrast blir det ju inte
kopiera länken och klistra in och bara skriv ihop länken där det står cut, provar igen:
www.jamesallen.com/loose-diamonds/round-cut/0.59-carat-i-color-vs2-clarity-ideal-cut-sku-272445
lite annat:
http://www.whiteflash.com/loose-diamonds/round-cut-loose-diamond-3043072.htm#
honk honk!