Good old gold diamant
menar du 35000 inklusive ring eller utan ring?
menar du 35000 inklusive ring eller utan ring?
Okej men kolla priset och återkom, men det borde ju bli minst 2000 usd över och det borde du ju få en varmare 0.6 sten för iaf förutsatt att de kan få in något liksom. Finns knappt något sådär ögongodis kvar där
(då har jag ju inte räknat med tull och moms förståss)
Ja det är min feberhjärna som inte är med i svängarna. ja om ringen går på 1500 dollar så bör du ha ca 3500 kvar haha min hjärna ibland alltså. Men nu använde jag forex också och de lägger på lite.
Förresten jag såg nån på pricescope som köpte den där f si1 och den var nice :)
jopp gjorde den som pendant : www.pricescope.com/forum/show-me-the-ring/half-carat-avr-in-david-klass-platinum-pendant-t198885.html
Synd att denna inte hade lite mer twinning wisps och mindre feathers www.goodoldgold.com/diamond/9274/
ett tips aline är att kolla diamxraybilderna som kompliment, det är vid de mörkare områdena (dvs om stenen nästan ser svart ut på vissa ställen som stenen går slår på och av intensivare ställen liksom)
Nej det var ju det jag skrev :P att den hade varit extremt nice om den hade haft mer twinning wisps istället men för mycket feathers (är orolig när de sträcker sig mot rondisten).
Mjä.. :P
Om stenen jag länkade är typ eye clean på nära håll och de kunde garantera att ingen av inneslutningarna var någon fara så hade jag kunnat överväga den.
Ja, alltså aseten är jättefin, stenen är jättefin,allt är bra men inneslutningarna.. det måste man kolla.
Så jävla störigt också för Victor canera har stenar inom din budget hemma men hans ringar är way utanför din budget om man säger så. Han är liksom smed .:/
Såg en video av den och är skeptisk till att den är ögonren. det är förmodligen den enda anledningen till att den inte är såld vid detta laget.
Jag vet, men de är snygga. Har fått liknande priset här i sverige, bara svårare att hitta nån här som jag känner pysslar med den typ av ring jag vill ha.
( sen vill jag ju helst att stenen ska bli fattad där jag köper den) kanske jag ska tillägga
Då får vi hålla tummarna att det blir bra Tina :) Spännande!
Tossen vet jag har mer eller mindre köpt en AGS 000 K vs2 men det var något strul eller snarare så hade väl JA lite regler om hur länge de kunde hålla stenar så hon drygar väl med dem nu så att hon kan få hämta den i USA sen (hoppas att det inte gör något att jag berättar Tossen).
Jo det sägs ju att dem ska vara bra där.
Och japp det är med störst sannorlikhet att jag hamnar där. Är ju personligen inte speciellt intresserad av färglöst i den typ av slipningar. Jag har dock som sagt andra ekonomiska saker här hemma som måste fixas först så köpet kommer få dröja.
Köpa i sverige gällande det jag letar efter kan ju mer eller mindre glömmas, tror ingen är villig på att plocka hem stenar som jag ratar en efter en.
Ja vi får se vad/hur det blir för mig framöver här men jag är väldigt inställd på vad det är jag vill ha iaf :)
Vi får hoppas det vore ju väldans tråkigt annars. Meeen, nu ska vi ju ha tur så att du kan få din ring och allt utan problem!