Vilka blommor vill du ha i din brudbukett?
Vilka blommor kommer du att välja eller valde du att ha i din brudbukett?
I min bukett var det blå hortensia, murgröna och vit fresia
Vilka blommor kommer du att välja eller valde du att ha i din brudbukett?
I min bukett var det blå hortensia, murgröna och vit fresia
Om jag hade valt idag hade jag valt cerise rosor, cerise gerbera och något mörkgrönt för att binda ihop. Hade bara gerberan och lite murgröna och den blev lite väl liten.
Annars kom jag på nåt förra sommaren som skulle varit jättesnyggt (och billigt!). En hotensiakvist!
Jag kommer också överlåta buketten till min blivande...(ibland förstår jag inte riktigt hur jag tänker )
Men jag har en hel hög med inspirationsbilder sparade så att han vet vilken stil jag vill ha och så vet han givetvis vilka färger bröllopet har som tema. Tja, sen får han väl fria händer...men jag gissar att han kommer ge floristen fria händer faktiskt, hahaha
Här kommer några bilder jag inspireras av...
Vilka vackra buketter!
då gerbera påminner mycket om solros har han lite svårt för dom, men dom är bättre än solros i alla fall tyck han :P
med andra blommor såklart.
och han har ju drygt 1 år på sig att bestämma sig, så jag hinner väl hinta mer :P men det lite jobbiga är väl känslan att jag INGET FÅR VETA! och han är duktig på att hålla saker hemligt! inte ett KNYST kommer jag få höra. :P haha
Jag har tänkta ha bara gerbera eller germini. Röda och kanske något orange inslag. Är väldigt förtjust i höstfärger.
Här är mina inspirationsbilder
Mathildatiger: åå va fina! har också massa inspirationsbilder i den stilen. ^^ en del av mig hoppas lite att göbben kör en sån bukett. men sannolikheten är låg :P