Vilka blommor vill du ha i din brudbukett?
Vilka blommor kommer du att välja eller valde du att ha i din brudbukett?
I min bukett var det blå hortensia, murgröna och vit fresia
Vilka blommor kommer du att välja eller valde du att ha i din brudbukett?
I min bukett var det blå hortensia, murgröna och vit fresia
Jag hade vita rosor och vita kallor. Sen v ar det nåot grönt med i nuketten också. Jag kollade på bilder och valde bukett på det viset. Skippade murgrönan för det tycker jag hör hemma på gamla hus ;)
då gerbera påminner mycket om solros har han lite svårt för dom, men dom är bättre än solros i alla fall tyck han :P
med andra blommor såklart.
Såhär såg min bukett ut. Vita avalanche rosor, rosa rosor. Hjärta på tråd och ett par med orkideér.
Mannen fick rosa ros och en orkidé som corsage. =)
OH! jag vill ha hjärtan på tråd!! dom är så cute!
haha, berätta för gubben om Den växten, hjärtan på tråd, och han liksom ".. vad skulle du säga om jag kom med en rallarros?"
tja visst, men jag tror att dom har halvt blommat ut i september.. :P
haha, så enngagerad är min karl :P
Denna vill jag ha
Jag funderar pa att inte ha nagra levande blommor alls utan att kora pa pappersblommor. Man kan kopa jattefina handgjorda pa etsy. Antingen i crepe liknande material eller typ sidor av din favoritbok! Tank att gifta sig med en buket gjord av sidor fran nagon Jane Austen bok, vore ratt nice. Lite annorlunda och troligtvis billigare med, sen haller ju den buketten med i ar efter.
Jag har inte bestämt mig än men det blir nog vita rosor och nejlikor, kanske lite brudslöja. Planerar att göra den själv och har övat med rosor och blivit ganska nöjd. Funderade ett bra tag på att ha blå hortensia i, eftersom hortensiablå är en av våra färger, men det riskerar att bara bli några stora bå blaffor och det känns inte bra.
Jag ska ha papegojblommor o vita kallor, kommer bli SÅ fint, det jag funderar på är om jag ska linda in skaften i sidenband. Min klänning kommer ha samma nyans som det lila i papegojblommorna (mörk lila), då bör väl bandet i så fall ha samma färg?
Vita pioner, vita luktärter och vita nejlikor.
Min karl ska fixa blommor åt mig, tror han kommer plocka dem ute/ hans mamma kommer hjälpa honom fixa ihop en bukett (hon brukar tydligen binda bröllopsbuketterna i släkten)
Helt upp till honom vad det blir! :)