sandrahs skrev 2014-05-14 13:48:03 följande:
Ååååh vad jag längtar tills jag kommer under 69 kg! Imorse stod vågen på 69,4 kg... Den där känslan när man slitit i 3 veckor och vågen ger en käftsmäll gör en faktiskt lite mer motiverad. Men det beror nog på att jag är fruktansvärt tjurig! ;)
Kom igen nu alla, sista rycket!
Iår fick jag inte riktit den känslan av att komma under 70.. Men att nå 68 =) sen att jag bara var tillfälligt nere ocn nu igen är på 69.. Det är en annan sak ;)
Det som för mig nu kännst bäst var att prova mina sommar kläder och prova mina "skinny"shorts =) dom gick på mig, och dom gick att stänga =) utan att få magknip =) har inte gått på mig sen typ 2009....
Trattkantarellen skrev 2014-05-14 17:40:28 följande:
.
Pia88 skrev 2014-05-14 07:39:17 följande:
Jag vet inte vad ni har för bakgrund, vem ni är vänner med eller hur er familj ser ut. Men för mig som bor på liten ort där begreppet "turkpizza" finns med i vardagen så är det inte rasistiskt.. Utan mera ett samlingsnamn för invandrarägda pizzerior och kebab ställen. ser att ni lämnat tråden.... ert val.
Och nej. jag skriver inte utan att först ha tänkt efter. Det är ett ord som används här.
Vet inte om du menade att citera mig i inlägget, jag förstod att du inte menade något negativt med ditt inlägg, men såg att det antagligen kommar uppfattas mkt negativt, och försökte därför "lätt upp" stämningen lite.
Folk är alltid så sjukt snabba på att hoppa till slutsatser.
Jag hoppas att du inte tog det som ett påhopp på dig, för det menade jag inte. De som blev förolämpade verkar ju ha lämnat tråden nu, så jag hoppas vi kan gå vidare och fortsätta med den peppande och sköna stämningen som vi har här i tråden.
Nja.. Inte av dig iaf.. har varit lite orolig för vad som ska sägas nu framöver.. Men, dom verkade ju lämna tråden.. Det var verkligen inte menat som nåt rasistiskt.. för här i nejden är det ett begrepp som används.. Och inget konstigt med det...
Nåja.. Nu glömmer vi det...