Inlägg från: kinchy |Visa alla inlägg
  • kinchy

ångest över dans

TS - Ehum, jag kanner samma som dig och jag och min pojkvan har bestamt oss for att inte ha nagon dans overhuvudtaget!

I know, shocking! Vi alskar varandra men har helt olika musikstil och har ingen sang som ar "var". Bade jag och han skulle hata att behova vara ensamma pa dansgolvet och halta runt infor slakten.

Naturligtvis blir det DJ med dans for alla under kvallen och da kommer vi nog dansa lite nar man kan liksom "skojdansa" lite med en massa folk som gor samma sak runt om, men att vara sadar uppstyrd, nej tack!

Det galler att sta pa sig, om nan klagar sa ar det ju deras problem, sag bara

"Ja jag vet att det ar din asikt men nu ar det jag som gifter mig" och om dom fortsatter gnalla om traditioner sa sucka hogt och ga darifran (aven om dom ar mitt i en mening, haha!) Sant brukar tysta gnall-manniskor.

Om du fortfarande kanner dig tvingad att dansa ser jag inget fel med att kora en tryckare. Det kommer ju se fint ut anda, nar ni ar alldeles uppkladda i en fin lokal.

Svar på tråden ångest över dans