• lk09nni

Planerar att fria...

Din plan låter helt fantastisk! Tror din sambo kommer bli jätteglad!

Bara en varning: Set är nog en bra idé att du läggrer själva frieriet så tidigt som möjligt under den romantiska kvällen. Min kille försökte göra något liknande, fast vi var i södra Frankrike. Jag började ganska tidigt märka att han betedde sig konstigt men förstod inte vad han hade på gång, höll nästan på att bli irriterad på att vi hade snålat halva semestern och så plötsligt skulle vi gå på en så jäävla lyxig restaurang. Försökte få honom att gå ner på det indiska haket istället, fattade inte varför han plötsligt höll på och var så fin i kanten.  Jag tyckte han var skitkonstig, och tyckte han betedde sig lustigt, liksom nervöst... Eftersom jag inte hade någon aning om vad han hade i görningen (och uppenbarligen var för trög för att förstå de uppenbara signalerna) kändes situationen väldigt lustig.

Sedan, efter middagen, när han äntlige frågade blev den lustiga kvällen plötsligt den bästa dagen i mitt liv =)

Skulle rekommendera att du har en bra plan i bagaget om hon börjar ställa frågor om varför ni ska gå på finrestaurang. Och underskatta inte din egen nervositet! Min kille är vanligvis lugn som en filbunke (och vi har varit tilsammans i snart åtta år så det var ju inget snack om vad jag skulle svara), men han började nästan skaka och darra på rösten när det väl var dags.

Hoppas det går bra med allt! Idén låter skitbra iallafall! 

Svar på tråden Planerar att fria...