• Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.
  • Plättis

När jag ser den känns det som att hon lika gärna hade kunnat ha en neonskylt med texten: "This is your fault. This is why we are getting married." Det hade varit mindre tacky :P

Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • filibustern
    Ninisen skrev 2014-05-20 15:12:09 följande:

Den här är snudd på min värsta mardröm......

har en bekant/kompis som jag INTE skulle bli förvånad om hon bar en sån. hon klädde ut sig till barbie på balen, med ROSA klittrande klänning och långt lockigt blont hår, och en tiara ^^P
  • Anettem
    filibustern skrev 2014-05-20 13:09:38 följande:

de e en tampong ju! hahahaha! :P 

kom att tänka på den där "militär" klänningen jag la upp i början, tänkte om det på riktigt finns sånna klänningar. jajemän! en HEL SIDA med liknande klänningar faktiskt! blev lite sugen på en sån - med tanke på att vi har skogstema :P

camoformal.com/wedding.html

Jag tycker faktiskt vintercamon är snygg, dock inte till brudklänning. :-P
  • FrökenW

kom att tänka på den där "militär" klänningen jag la upp i början, tänkte om det på riktigt finns sånna klänningar. jajemän! en HEL SIDA med liknande klänningar faktiskt! blev lite sugen på en sån - med tanke på att vi har skogstema :P
    Vintercammon var riktigt fin, och även om jag inte hade valt det själv så var en del av klänningarna med lite diskretare cammo-inslag riktigt söta på rätt person och i rätt sammanhang. Du hade ju garanterat varit rätt ensam om det i Sverige, dessutom. 
  • FrökenW

Vintercammon var riktigt fin, och även om jag inte hade valt det själv så var en del av klänningarna med lite diskretare cammo-inslag riktigt söta på rätt person och i rätt sammanhang. Du hade ju garanterat varit rätt ensam om det i Sverige, dessutom. 
  • filibustern
    Anettem skrev 2014-05-20 16:21:51 följande:
    Jag tycker faktiskt vintercamon är snygg, dock inte till brudklänning. :-P
    FrökenW skrev 2014-05-20 16:29:35 följande:

jag gillade de flesta faktiskt, vintercamon var mer diskret och skulle vara snygg som brudklänning tycker jag. :) de överiga var också frän - i rätt sammanhang. :P hittade en kappa, lång kappa med huva som man kunde välja vilken camo som helst på. funderar fan på om man skulle köpa den och ha.... hmmm.. liksom, de passa ju temat, och så är det under helgen innan älgjakten börjar :P
  • CJ5
    Plättis skrev 2014-05-20 12:58:14 följande:

Åh, jag har tänkt på den här tråden! :D

Här brudar! Vad tror ni om det mästerverket?

hahaha ser ut som en tampong!!! *rofl*
  • FrökenW
    filibustern skrev 2014-05-20 17:01:26 följande:

camoformal.com/wedding/add-to-your-dress/cape-reversible-2-colors-camo-and-satin.html

kappan. och man kan då välja om camon ska vara utanpå eller inne i kappan :D

Tyckte den var fin, gillar du den så kör på. Du kan ju dessutom ha vita sidan ut om du tvekar, så blir det en liten diskret touch bara. Till rätt tema tycker jag det är jätteläckert, man ska våga lita på sin magkänsla och välja det personliga, det är det som blir bra och koms ihåg. 

För min del går det bort för att jag ska gifta mig med en av gossarna i blått, där står inte cammo högt i kurs... ;)
  • FrökenW
    filibustern skrev 2014-05-20 17:23:26 följande:
    ...är det ballonger hon har på sig på den andra bilden? Gäller att brudgummen inte blir för närgången under första dansen... 
  • filibustern
    FrökenW skrev 2014-05-20 17:28:44 följande:
    ...är det ballonger hon har på sig på den andra bilden? Gäller att brudgummen inte blir för närgången under första dansen... 
    haha ja tror det! :P 
    FrökenW skrev 2014-05-20 17:27:34 följande:
    Tyckte den var fin, gillar du den så kör på. Du kan ju dessutom ha vita sidan ut om du tvekar, så blir det en liten diskret touch bara. Till rätt tema tycker jag det är jätteläckert, man ska våga lita på sin magkänsla och välja det personliga, det är det som blir bra och koms ihåg. 

För min del går det bort för att jag ska gifta mig med en av gossarna i blått, där står inte cammo högt i kurs... ;)
    jo, vore ju fränt att köra all in på camon, men ja tror också det vore bäst med en diskret touch. 
  • filibustern

men shit.. finns det faktiskt fler än en som hade den där klänningen?? (första bilden efter rubriken)

Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.