• SandraBark

Letar efter en brudklänning

Vet att jag är lite tidigt ute, kanske? Men letar efter en brudklänning till mig då vi gifter oss 2:a Augusti. Är ett tag kvar men vill vara ute i god tid om man skulle behöva/vilja göra några ändringar på klänningen. Bor i Borås och här har vi inte så stort utbud av brudklänningsbutiker. Tips på butiker i Göteborg? Är tacksam för alla svar. Är ute efter en klänning som får kosta max 5.000 kr! :)

• Svar på tråden Letar efter en brudklänning
  • SandraBark

Tack för svaret! :) Får ta och kolla upp detta, har varit ute på olika hemsidor där man kan beställa sin klänning efter egna mått men känner inte att det är samma saks om att prova en klänning först och se om den passar osv. Men får ta och kika på detta så håller vi tummarna :)

• SandraBark

Okej, grattis till er båda! :) Ja, asså jag vet på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut men eftersom att jag är lite större, väldigt breda axlar osv så känns det som att det blir svårare för mig? :(

• SandraBark

Tack för alla svar och tips :) ska definitivt kolla upp dessa ställen :) Är så fruktansvärt nervös men det kommer gå bra. Är det någon av er som har handlat på hemsidan JJshouse.com

Svar på tråden Letar efter en brudklänning