ångrar du något kring bröllopsdagen??
inte jag personligen men det mina vänner o bekanta berättar omkring mig är att många ångrade enkelheten, att dom bokstavligen tog fasta på att det inte var så stor grej.
I efterhand ångrar dom bittert att dom inte ansträngde sig på såna saker FAKTISKT betyder något. Dvs val av kläder och utseende i första hand och i andra hand att många inte delade dagen med i alla fall närmaste familjen och i tredje hand att dom slarvade med att dokumentera dagen. Ett vigselbevis och ett suddigt foto taget med mobilkamera är ju liksom inte mycket att ha som minne efteråt.
Kontentan är att kläder visst betyder en hel del, man måste inte se ut som en marängbrud nej men att klä "ner" sig bara för att hålla det enkelt är också fel tänkt.
Att familjen faktiskt betyder mer än man tror , att smita iväg o gifta sig i hemlighet eller i enkelhet med bara en handfull gäster ÄR något man kan komma att ångra.
Det fanns också en trend för ett tag sedan att hemliga och enkla bröllop sällan dokumenterades, man tog några pliktskyldiga kort utanför vigselrummet och thats it. Men det är också något många bittert ångrar i efterhand. Att boka en fotograf eller låta någon fota hela dagen är en god ide.