Inlägg från: Tuvalie88 |Visa alla inlägg
  • Tuvalie88

ångrar du något kring bröllopsdagen??

Vi har inte vi gift oss än men jag tar mig ändå friheten och svarar då vi tänkte lika som er först men ändrade oss direkt

Vi tänkte också gifta oss i samband med våran sons dop nu den 7 juni men kom direkt fram till att inte hålla det hemligt. Gästerna fick en överraskning i brevlådan men det fick räcka jag ville först ha det hemligt för att det inte skulle bli för märkvärdigt och att gästerna skulle ha för stora förväntningar. Vi kommer ha dopfika efter kyrkan och sen blir det bröllopsfest då vi bjuder på hamburgare och dricka i vår trädgård. Vi ska vara uppklädda och allt sånt men det blir väldigt enkelt på kvällen. Vi hoppas på en bra fest och vi vill dela detta med våra nära och kära.

Det jag direkt märkte var vilken stor grej våra föräldrar tycker att detta är. Det hade jag inte alls tänkt på innan! Det är klart att det är speciellt som förälder att ens barn gifter sig. Det hade jag verkligen ångrat efteråt, att ta ifrån mina föräldrar allt nu innan. Även om det blir väldigt enkelt så hade vi inte klarat det utan våra föräldrars hjälp heller, bara på bröllopsdagen så måste mamma hjälpa mig massor med sonen.

Lite att fundera på kanske

Svar på tråden ångrar du något kring bröllopsdagen??