• Milli

Sigillstämpel, hur få till dom? Dom spricker!!!

Jag använde dessa sigillstänger som man har i limpistolen och precis som någon skrev ovanför så räcker en stång till iaf 5-6 stycken. Jag visste dock inte de när jag köpte så jag köpte väldigt mycket och har tre hela paket över som du kan få köpa billigt om du vill och de är silver du vill ha :)

www.pandurohobby.se/Katalog/30-Papper-Stamplar/3060-Inslagning/306035-Lackstanger/1/022100-Sigillstavar-limpistol-silver

• Milli
    Tossen skrev 2014-04-29 08:52:36 följande:

Milli, egentligen är det guld, men dom kanske går att spraya guldiga?

Vad vill du ha för 3 paket? Säljer du även pistolen?

Okej, ja de kan gå att spraya dom men annars kan du måla dom med hobbylack eller allmogefärg :) 210kr kostar dom ju att köpa på panduro men kanske 100kr inkl frakt för alla tre.. Är det okej tycker du?
  • Milli
    Tossen skrev 2014-04-29 09:29:24 följande:

Det låter bra :) Vart bor du?

Glömde svara på frågan om pistolen. Nej den vill jag gärna ha kvar då jag limmar så mycket annat med den :) Men en minipistol kostar ju 99kr på panduro så de är inte så farligt.. Jag bor i Arvika/värmland men som sagt så ingår frakten i det priset jag skrev så jag kan skicka dom till dig om du bor långt bort..
  • Milli
    Tossen skrev 2014-04-29 10:05:40 följande:

Skicka ett PM till mig så får du min adress och jag får uppgifter om betalning :)

Har du fått mailet? :)
Svar på tråden Sigillstämpel, hur få till dom? Dom spricker!!!