Inlägg från: Jessica327 |Visa alla inlägg
  • Jessica327

Bilder på er brudar utan slöja

Jag tycker det är mycket snack om att "har du ingen slöja så är du ingen brud". Jag har velat fram och tillbaka. Men idag bestämde jag mig för att inte ha slöja. Vart mest rädd för att ångra mig efterråt osv... Men nu tror jag att jag är ganska säker.

Så nu vill jag ha lite positiva fina bilder på er utan slöja så jag kan känna att det fler fler än jag där ute som inte valt slöja! Så jag INTE ångrar mig i sista sekund ;) Haha

• Svar på tråden Bilder på er brudar utan slöja
  • Jessica327
    Alyllyra skrev 2014-05-07 15:43:46 följande:

Jag hade inte slöja, utan fäste bara några blommor i håret. Kände mig jättenöjd med det beslutet, slöja hade inte varit "jag" och jag tyckte inte heller att det passade till den stil vi ville ha på bröllopet.

Jättefin!
  • Jessica327

Ni är superfina allihop!

Till Aniara­4, Nej jag har googlat och hittade massa trådar här på bröllopstorget där många sa att "det är pricken över i:et", "man är en riktig brud då". Men jag vill ha det enkelt. Har dock velat fram och tillbaka och känner att jag vill ha lite inspiration. Vill träffa likasinnade helt enkelt. Jag tycker slöja kan vara fint, men på vissa är det lite för mycket "bakelse" över det hela. Detta är min klänning jag ska ha: www.elodie-photo.com/EGLANTINE%202010/images/Acelie.jpg

Svar på tråden Bilder på er brudar utan slöja