• vallmoo

clip on löshår?

Funderar på att skaffa clip on löshår. Har ni någon erfarenhet av var jag kan köpa det bra men billigt? Om ni svarar ebay eller blocket, länka då gärna. (Är lite osäker på om jag vågar beställa från ulandet,har aldrig gjort det)

Jag vill kunna locka håret, så äkta hår måste det nog vara.

• Svar på tråden clip on löshår?
  • vallmoo

413:- blev det för 50cm långt. Kommer jag få betala mer sen eller hur brukar det vara med ebay?

• vallmoo

Nu en annan fråga, hihi.. lösögonfransar har jag aldrig använt. Några tips på fina som håller sig fast behöver jag. Fäster man dem på ögonfranshåret eller på huden där fransarna börjar?

• vallmoo
    Ponduss skrev 2014-05-30 22:56:19 följande:

Jag brukar köpa mitt löshår från LuxyHair, det skickas från Kanada och är superbra! Det kostar ca 1000kr för ett set. Man kan välja hur mycket hår det ska vara, jag brukar välja 160g och det räcker gott och väl till mitt tjocka hår :)

Oj vad bra det såg ut! Är det lätt att sätta i? Hur långt är håret?
  • vallmoo
    Ponduss skrev 2014-06-01 16:55:30 följande:

Håret är verkligen superfint och trasslar knappt. Mitt set som jag har är iallafall ca 50 cm. Ja, det är lätt, på deras hemsida har de ett klipp på hur man ska sätta i det. Sen om man söker på Luxy Hair på youtube så är det systrarna som äger luxy som har lagt upp massa tutorials på frisyrer man kan göra när man har håret i och lite sånt =)

Har du fått betala tullavgift?
  • vallmoo

Nu har jag fått håret från luxyhair! Det var jättefint! Tack Ponduss! Rekommenderas!

Svar på tråden clip on löshår?