Izan skrev 2014-06-25 22:01:36 följande:
Nu när jag tänker efter så är inte vi de första i familjen som gifter oss i hemlighet. Min mormor gjorde det när hon gifte om sig, likaså min moster. Så jag tror nog inte att det blir några sura miner från min sida. Vi funderar dock på hur vi ska berätta det för alla.
Jag har kontaktat killen som är grym på att fota och väntar svar från honom. Jag hoppas verkligen att han inte har något annat inbokat då. Isf kanske vi hinner framkalla några bilder och skicka till familjen innan vi åker iväg.
Kanske inte är så dumt med bröllopstårta efteråt och middag lite senare. Jag älskar att göra tårtor så det ska bli kul att göra första bröllopstårtan!
Nu lutar det mot att det vara fyra vittnen då jag känner att jag måste be min andra vän att närvara.
Jag har sagt till alla mina numera vuxna barn att de får gifta sig precis hur de vill när den dagen kommer, förutom HEMLIGT!!!!! De får jättegärna gifta sig upp och ner hängandes i en bro eller på toppen av Niagarafallet utan att någon annan i familjen är med bara de talar om det INNAN. Det är ju deras bröllop, deras dag och jag respekterar vad de själva vill men bara de talar om det innan...Sån är jag...