Gud vad roligt att höra :) Vi ska vara där i 12 dagar. Tycker att man läser överallt på internet att man absoluuuut inte kan stanna i Vegas i över en vecka, "man tröttnar", men det tror jag inte ett dugg på. Hur skulle man kunna bli det med allt som finns att göra? Vi hade dessutom tänkt en mer typisk smekmånadsresa från början, typ söderhavsö, så vi vill ha ett lite luftigt schema där man inte känner sig stressad om man känner för att stanna en hel dag i poolen liksom. Samtidigt så insåg vi att bara slöa inte är för oss, så tror vi kommer trivas kanon :)
Vi ska bo på Treasure Island, det låg bra i pris och riktigt centralt dessutom - granne med en shoppinggalleria Var bodde ni? Tack för tipset! Jo, jag är mycket shoppingintresserad, dock är inte blivande maken fullt lika förtjust så det blir nog inte fråga om dagslånga shoppingtripper som jag lätt hade kunnat ta Dock kommer det garanterat att bli en tripp till någon av stans två Hervé Léger-butiker. De klänningarna är väl saftiga i pris för mig hemma i Sverige, men dollar + rea så kan det gå
Är Mandalay Bays beachparty bra? Måste man boka långt i förväg? Vi har biljetter till Hard Rocks poolparty, vi fick ta lördagen för söndagen hade redan sålt slut, 1 månad i förväg Skulle gärna gå på nåt mer sånt party om det går. Ghost bar har vi kikat lite på, ser supermysigt ut! Berg- och dalbanan och gondolerna är också på min to-do-list sedan innan, känns som att vi är roade av ungefär samma saker Grand canyon hade vi också tänkt, men det ser ut att vara en bra bit från stan - tar det lång tid att åka dit?
Tack för tipset! Haha, jag sabbar för hela sällskap när vi går ett gäng på systemet och jag har glömt mitt leg - då får ingen handla! Är 25. Men det är ju 21-årsgräns i U.S.A. så såååå långt ifrån är man ju faktiskt inte än