Var ska du sy upp den? Och har du provat någon gång tidigare?
De gånger jag provat har det känts bäst när jag fick göra det ensam och hann höra vad jag tänkte. Annars funkar det nog väldigt bra om man har en lugn och sansad person med sig (inte någon som skriker "Köp den!" oavsett vad man provar).
Jag ska prova klänningar i Stockholm med en vän snart, men jag har hittat en underbar klänning från JJs House jag funderar på. Gruvar lite över att beställa från en kinasida, men det är deras egen modell, och då ska det tydligen vara bättre kvalitet än om man gör en kopia.
Angående vår plan B på lokal, sambon mejlade restaurangen och fick svar att de flyttar ut ur sina lokaler i januari. Men vi fick kontaktuppgifter till han som ägde lokalen och har fått svar att vi får hyra den om vi vill. I slutet av veckan (alltså typ imorgon) skulle vi höra av oss till honom och prata mer, och det känns jättebra. Googlade lite bilder och det såg makalöst fint ut. Frågan är hur vi ska lösa mat, dryck, porslin och allt annat, men jag har lagt stressen åt sidan och hoppas att det löser sig när vi pratar med ägaren