Inbjudningskort är klara och skickade. Grymt roligt nu att få höra att anmälningar redan börjat trilla in. Men nu börjar det pirra ordentligt i kroppen. Jag hoppas att julen blir långsam då det känns som att det bara är den kvar innan det är dags att börja sätta ordentligt med fart för att hinna med allt. Vi har däremot gjort ett aja baja men inbjudningarna då vi inte bjudit in två respektive till personer vi knappt visste om de hade respektive. Men så är det att alla inte får plats. Ja vi får se om det blir livat i lilla lådan framöver.
Menyn börjar sätta sig också. Som det lutar mot nu så ser det ut som följande:
-Mingel: smördegssticks, brushettamuffins, candy corner
-Förrätt: västerbottensostcheesecake med kalixlöjrom
-Varmrätt: Buffé med bland annat kyckling med fikonmarmelad, inkokt lax, rökt älgkött, potatisbakelser,
-Dessert: Bröllopstårta med belgisk chokladbotten, hjortronpannacotta, chokladmousse och champagnemousse
Klänningen är också beställd och nu är det bara att hålla vikten och gärna gå ner några kilon till så kommer den att kännas mer än perfekt.
Ringen är också färdig och ohh my god så djävulens snygg den blev.
Svårast för mig nu är att hålla ihop med allt som ska ordnas och fixas och om det bara vore det till bröllopet så skulle det vara lugnt men det är ju tusen miljoner annat hela tiden så det känns som att jag bara vill sova och sova. Mensen har total kvaddat och kroppen är allmänt i olag. Lite lätt stressad kanske...Tur i all oturen att jag har bröllopet att grotta ner mig i då det känns så fantastiskt roligt.