Hjälp mig, Tänk om man blir besviken av frieriet ??
Jag har ett problem. Jag vet preciiis hur min förlovning ska vara. Jag vet exakt hur jag ska känna, hur jag ska gråta, hur det ska kännas i magen, allt. Jag har höga förväntningar och för mig så ska det vara ett moment där man blir chockad, det ska komma out of the blue när man minst anar det och det ska vara så planerat!
Har läst här hur folk har förlovat sig, var en kille som drog in henne i skogen medan dom sprang ett maraton och stod bakom henne medan hon kollade ut över värsta utsikter och han sa massa fina saker sen när hon vände sig om stod han på knä oosv. Det var så perfekt, så chockat, så vacker, och att blanda in natur.
Jag måste verkligen vara i rätt harmoni i min själ.
Jag är en sån som äääälskar att komma på roliga event och överraskningar för min partner. På hans födelsedag gjorde jag en skattjakt åt honom, det började med att han fick ett harrypotter brev, hade bränt det i kanterna och missfärgat det osv, jag skrev massa sagor som hörde ihop och så fick han lite presenter vid varje och symboler, han fick också göra utmaningar vid varje brev. Jag kopplade ihop varje historia och brev med platsen de låg på, pratade om narnia när brevet låg i garderoben och ansträngde mig till varje detalj och var så himla uppspelt över detta. Han fick iaf ett armband i silver med vårat datum på.
Jag gör hela tiden sådana här saker, har skrivit sagor och pysslat ihop till mina x, gjort fler skattjakter, gjort roliga kockböcker och Photoshopat ihop huvud. Jag gör sååå mycket personligt.
Jag vill så gärna ha sånt tillbaks men min nuvarande kille är inte sån.
Han säger att han inte har någon fantasi men han älskade att pyssla när han var liten, han är bra på att inreda, jag vet att han har fantasi!!
Om man verkligen vill överraska någon och göra nått fint så gör man det, är inte svårt!
Är ju bara att skriva ihop massa fina saker och lägga i en fin låda som han kan pynta fint och plocka lite blommor. Det är INTE svårt!!
Jag vet exakt hur jag vill ha det på mina födelsedagar frieri, bröllop osv. Men jag är trött på att överraska, jag vill bli överraskad själv. Jag vill få alla saker som jag själv gör för honom, som jag gjort för mina x. Jag vill gå igenom en cool sagovärd och bred med vackra ord om mig och små presenter.
Det känns bara som att han inte orkar eller vill. Om man verkligen är kär och vill så är det lätt!
Jag säger detta till honom hela tiden men känns som att han inte förstår, han säger att han förstår och han bli trött på att jag tjatar men jag vill så gärna bli uppvaktad så som jag gör :( Kan man gifta sig med sig själv eller?
Super långt. Men vad ska jag göra, någon som förstår mig ?
Jag är ett kontrollfreak men jag vill ju ha det som jag vill ha det.
jag måste släppa på mina förväntningar men jag gillar att gå runt och tänka på nått och bli glad och peppa till det och förvänta mig. Man blir ju glad av sånt. Men man blir alltid besviken sen när man inte får nått. På vår 1 års dag fick jag ingenting.
Inte ett brev, en dikt, en blomma, inget. Jag skrev 3 sidor men vackra ord och förklaringar och köpte ett armband i typ läder och silver. Jag fick naaaadda.