Inlägg från: Nightrod |Visa alla inlägg
  • Nightrod

Dilemma, inte bjuda

vi har ibland gäster på olika krogar som man i efterhand vet att de vart svenskarnas part eller sympatier kraftigare än så.
    Och det är YTTERST sällan som det märks av då et vet att folk inte delar dras uppfattningar därav inte gör något väsen av sig.
    Skulle jag vara som dig hade jag vart mer orolig om du haft vänsterextremister för de är väldigt högljudda och ställer ofta till problem.

Nu vet ju jag inte hur just denna personen är, kan ju vara så att an är totalt dum i huvudet och aldrig kan knipa igen pajhålet, men som sagt. Vad jag har erfarit såhär långt så är de enbart "högljudda" om sina åsikter när de är flera som diskuterar mellan varandra.

Men det är ERT bröllop ni bjuder vilka ni vill, så tror du att det kan bli et orosmoment så bjuder ni inte de som ni tror kan göra ER dag lite sämre

Lycka till

Live free, ride free
  • Nightrod

STÅ PÅ ER

Låt inte andra människor förstöra er dag innan ni ens hunnit dit. Det skall va kul att planer det skall vara något att se fram emot.
    Är det en person som inte kan med den andra och virse versa så bjuder man helt enkelt inte den som ställer krav. Ingen har rätt att begära något från er på er dag. Det är er dag inget annat

Live free, ride free
Svar på tråden Dilemma, inte bjuda