• Amandaida

Köpes: Önskar köpa brudklänning

Hej!

Jag ska gifta mig nästa sommar och skulle vilja hitta en

Brudklänning.

Jag är 165cm lång, och väger runt 54 kilo. (Har runt A/B kupa, så knappt några bröst ????)

Så har du en brudklänning som du tror skulle passa mig, så hör jätte gärna av dig.

Mvh Amanda Eriksson

• Svar på tråden Önskar köpa brudklänning
  • linamatilda
    Mina2004 skrev 2015-08-10 10:35:54 följande:

Hej jag har en helt oanvänd brudklänning med lång slöja som köptes från Milagro i Stockholm 2015-07-23.. Jätte elegant och fint kan skicka bilder vid intresse men tänkte fråga dig vad har du tänkt angående priset

Skulle du möjligen kunna skicka bilder till mig med? mattsson.lina@gmail.com

Tack :)
  • linamatilda
    alm skrev 2015-08-10 10:46:33 följande:

Hej,

Jag har en fin klänning med underkjol och slöja som skulle passa i längd.

Jag kan skicka lite bilder till dig.

Har du någon mailadress jag kan nå dig på?

Hälsningar

Malin

Hej,
    Skulle du möjligen kunna skicka bild till mig med? mattsson.lina@gmail.com

Tack :)
  • Sofie83s

Hej säljer klänningen som visas på min profilbild. Mailar gärna fler bilder om du vill. Är 163 lång o väger samma som dig så den borde passa. Klänningen har korsettsnörning i ryggen o kan även justeras en del med den.

Mvh Sofie

• Lorena

Hej! Jag säljer min klänning här!

http://www.brollopstorget.se/forum/thread/4421548-spetsbrudklanning-st36#

• oalmao

Jag har en fantastisk drömklänning som jag tänkte sälja1 sincerity 3761. den är heeelt magisk. Jag har stl 36 på överkroppen och små bröst, är 173 lång men hade inga klackar, så om du tänkt ha klack så är den nog perfekt, annars kostar det inte mycket att sy upp. mvh alexandra

• AnaJG
    Hej,

Min klänning kanske är nåt för dig?

Jag har en mermaid kläning från Pronovias , modellen heter Ombera. Den är helt fantastisk, med handsydd spets som är ganska unikt i mönstret. Har även insydda Swarowski kristaller under bröstet.
    Klänningen är lätt att röra sig i och är inte så tung/tjock:)
    Ja har underkjol till om det skulle behövas och även en helt magisk dubbelvikt slöja som är jätte mjuk i materialet :)
Svar på tråden Önskar köpa brudklänning