• Amandaida

Köpes: Önskar köpa brudklänning

Hej!

Jag ska gifta mig nästa sommar och skulle vilja hitta en

Brudklänning.

Jag är 165cm lång, och väger runt 54 kilo. (Har runt A/B kupa, så knappt några bröst ????)

Så har du en brudklänning som du tror skulle passa mig, så hör jätte gärna av dig.

Mvh Amanda Eriksson

• Svar på tråden Önskar köpa brudklänning
  • Esterhelena

Hej! Har en axelbandslös jättefin brudklänning storlek 38. Använd en gång. Nypris 5000kr och säljes för 1500kr. Bor i Västerås. Mobil 0707782913. Sms: mig så skickar jag en bild eller kom och prova

• emeliethunell

Hej!

Jag säljer en helt ny oanvänd brudklänning från Nixa, inköpt för ca en månad sedan. Den är ej uppsydd efter mina mått så det är bara att ta med den till en sömmerska så syr hon den efter dina mått :) jag köpte den för 4900:- så du kan väl lägga ett bud vad du kan tänkas att ge :) jag kan tänka mig att skicka den :) jag är något kortare än du men väger lika mycket. Klänningen är en storlek 36

• Susann

Hej har flera bröllopsklänningar som skulle passa bra titta in på mitt fotogalleri

• Irana Wilson

Hej.
    Jag har en Maggie Sottero "Lara" i diamantvit som jag vill gärna sälja. Den är insydd till storlek 34 och jag är 168 cm och väger 51 så jag tror att den skulle kunna passa perfekt för dig, annars finns det att ta ut i klänningen. 
    Hör av dig om en sådan klänning är av intresse.

Skickar gärna bilder till dig.

• Susann

Gå in på instagram sök efter brudkl.nning där finns det fler klänningar att titta på och köpa till super bra pris från 600kr och uppåt

• brudaug2014

Hej! Om du fortfarande inte har hittat din klänning har jag en som kan passa dig. Jag är 165 cm lång och väger 54 kg. Hör av dig om du vill se bilder :)

• OnkaRose

Hej!
    Har en helt ny jättefin vit, brudklänning!
    Axelbandslös, draperad med strasstenar på.
    Storlek S.
    Skicka mej ditt mobilnr. så kan jag skicka bilder!

• OnkaRose

Hej!
    Har en helt ny jättefin vit, brudklänning!
    Axelbandslös, draperad med strasstenar på.
    Storlek S.
    Skicka mej ditt mobilnr. så kan jag skicka bilder!

• ZanMam

Hej! Jag har en annons på blocket, här är länken:

m.blocket.se/vi/65586978.htm

Öppna gärna annonsen via en dator för att få upp bilderna i rätt format..jag kan också skicka fler bilder!

Mvh Zana

• Millas

Hej!

Jag har en brudklänning som nog skulle passa dig. Den satt bra på mig på mitt bröllop och jag är 168 cm lång och väger runt 56 kg.

Se mitt inlägg "Vacker brudklänning säljes" eller skicka ett mail till mig på adressen tjingeling_52@hotmail.com.

• fairytalewedding

Jag har en brudklänning, Alfred Angelo, från Disney collection som heter Snowwhite style 207. Den är i storlek 34/36. Tror den skulle passa dig. Själv är jag 174cm lång och väger 57-58kg. Har A-kupa. Passande underkjol finns till.

Pris 10 000kr.

Kan nås på mail jaanak.tolonen@gmail.com

• greydukk

Hey - 
    Jag säljer min klänning. 
    Den är en Pronovia Petunia (om du vill googla) 
    De är stlk 36. Jag vet inte riktigt om de skulle passa. För jag är själv lite längre. Men de går att sy upp såklart. 

Jag säljer den för 5500kr. 

paisley.ann@hotmail.com  eller svara här om du har några frågor :)

Svar på tråden Önskar köpa brudklänning