2018forever skrev 2018-01-25 22:20:00 följande:
Har jag missat något med dessa nedsatta priser? :P
Provade några klänningar för några helger sedan, det var kul och kändes bra. Väldigt professionella! Men ska testa fler butiker och se om jag hittar en guldklimp :) Om jag inte hittar någon jag faller för direkt så har jag väl som deadline att köpa en typ i oktober /november som senast.
Ja det är jätteroligt att planera bröllop. Vi håller på att boka lokalen, måste bestämma vad vi ska preliminärboka till varje gäst bara haha. Kyrkan får vi visst inte boka förrän i sommar då det är så långt kvar, typiskt! Vill gärna ha de stora delarna fixade snarast.
Nja tycker bara det verkar som att butiker rear ut förra säsongens brudklänningar, alla (2) jag har varit inne i har haft rea
För mig kändes det inte så bra som jag förväntade mig att testa klänningar, kändes mest krångligt och svårt och ingen satt helt perfekt. Ska testa igen i fler butiker! Måste hitta the one! Föreställde mig att jag skulle få en aha-upplevelse och allt skulle falla på plast haha
När är ert bröllopsdatum satt? Vi ska gifta oss först i september nästa år så kommer definitivt att vänta till nästa vår innan jag beställer en så formen stämmer