Inlägg från: Nyfiken gul , nu fru |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul , nu fru

Det här med vaxning/rakning

Jag tillhör ap-släktet så jag måste raka mig för att se trevlig ut!

Rakar benen, låren, hela apparaten, mellan skinkorna (string i en djungel är NOT sexy!! )
    Rakar under armarna och plockar även stora svarta tjocka hårstrån från haka,hals och kind då och då.

Att raka sig därnere är en befrielse när man har mens och man slipper en massa kladd och tjafs. Dock sparar jag också en liten tofs för att inte se ut som en docka.

Också av den åsikten att rakning kan vara ett skönt förspel! ;)
    Min M2B rakar sig också. Han gillar inte när det luktar bäver i kostymen när han kommer hem och byter byxor.

• Nyfiken gul , nu fru

Freja!!

Jag var nog inte så tydlig... Jag menade att han känner sig ofräsch med en massa hår inklämd mellan organet,låren och kläderna så han tycker att han luktar ofräscht = bäver när han kommer hem och har suttit i kundmöte hela dagen i en kostym som inte andas.
    Samma reaktion man ibland själv kan känna när man känner doften i trosorna av en händelse när man ska gå och lägga sig på kvällen efter att ha varit instängda i täta syntetkläder. UÄRK!!

Så ibland blir det tvångsrakning/duschning här hemma innan det blir gos mellan lakanen. ;)

Svar på tråden Det här med vaxning/rakning