Det här med vaxning/rakning
Jag har slutat att raka mig för jag fick plitor, klåda och svamp! Till på köpet fick min stackars man allergiska utslag på apparaten, något som kan hända p g a gifterna som svampen (all svamp gör det) utsöndrar.
Ansar med sax då och då. Rakar mig under armarna dock, det kliar så annars.
Men på benen får håret sitta.
Vuxna kvnnor har kroppsbehåring. varför ska allt det bort egentligen. Det sitter desstutom där av flera olika orsaker. Och anledningen till att det växer hår i skrev och under armar är bl a för att s*x*e*l*l*a* signaler ska nå motsatta "sorten" lättare, håret hjälper till att sprida luktsignaler till en av andra sorten så att man ska omedvetet lukta sig fram till av andra sorten som är s*x*l*t* på hugget s a s
På 70-talet ansågs det faktist s*xigt med stor buske! Och i p*rrfilmer från den tiden är det inga rakade kvinnor och män!
Men så länge det handlar om vuxna individer som frivilligt gör si eller så med sina rakhyvlar så är det ju upp till var och en hur man vill se ut här och där...
Träffade faktiskt en man för några år sedan som hade träffat på så många rakade kvinnor och haft så mycket avancerat s*x så hans fantasier bestod av s*x med en orakad kvinna och med en i taget istället för de eviga 3 k*n*t*r han varit med om... Så kan det också gå...