Inlägg från: Snart gift kille |Visa alla inlägg
  • Snart gift kille

Det här med vaxning/rakning

Till Ess å alla ni andra... Hon undrade vad grabbarna tycker... Här kommer min syn på det hela..

Självklart ska ingen intimraka sig om man inte vill det själv.

Jag å min sambo rakar oss båda två, ibland rakar vi allt, ibland lämnar vi båda lite för att dels variera men även överraska.. vi brukar leka med den erotiska spänningen och berätta för den andra att det är dags för att bad-då vet båda vad som kommer ske och bara tanken är så klart upphetsande...
    Som kille tycker jag att det känns fräscht-sambon slipper få hår i munnen då vi båda njuter väldigt av oralsex, vilken även blir skönare för båda om det är välrakade kön man möter med sin mun å tunga.
    Av samma anlednig rakar sig min sambo-man behöver såklart inte ta bort allt, man kan börja med att raka pung/blygläppar och se hur det känns. Är det hårfritt kring lilla öppningen så inbjuder det såklart att man vill vara där längre och mer.. en helrakad mus är underbar att ge njutning-detta då man får ett större "parti" att kyssa och slicka på. Självklart detsamma på den manliga biten. ibland är det mer sexigt att spara ett större område med beväxt, ibland raka motsatsen, ombyte förnöje. Jag kan ärligt säga att det är stor skillnad mellan att gå ner på en tjej som är ordentligt hårig, än på en tjej/kvinna som toppar sin lilla buske. Det ger ett fräschare intryck och vem vill inte känna sig fräsch?? Har man som kille eller tjej en yvig buske så ser man inte lika väl heller om man tycker om att titta på när man blir tillfredställd.

HÅR LOSSNAR-oavsett kroppsdel. Kan man tänka sig ngt mer avtändande än att få hår i munnen och harkla fram dom för att kunna fortsätta driva varandra till njutningens topp. Inte heller att se den andra plocka strån ur munnen. Nej tack!

Men som jag sa i början så gäller det att man är komfortabel med hur man vill se ut-det är ju en smaksak för båda parter. får jag välja mellan ett rakat kvinnosköte eller ett orakat är för mig väldigt enkelt. Så vitt jag vet så brukar det inte vara populärt med hår i maten..

Lev väl å har du inte testat att raka dig så testa-ge det en chans-ditt sexliv kanske får en ny kick. Huden där är väldigt len och härlig. Dessutom tycker jag att två rakade kön är väldigt upphetsande och sexigt...

Lev väl och älska (med)varandra-med eller utan hår....

• Snart gift kille

frågan varför borde vara lika enkel som varför man skaffar sig en viss frisyr på huvudet-man trivs med det, man känner sig fräsch och snygg. Och självklart, allt är upp till var å en-en pung är ofta inte särskillt hårig utan temperaturen av förvaring av små spermier sköter faktiskt pungen själv. Är den för varm så hänger den mer o tvärtom....

• Snart gift kille

Ejnie.
    Det här handlar knappast om om att 8 åringar går runt i string(-vilket är sjukt) utan Ess som lagt in frågan har en helt annan vinkel i sin fråga. Om du tycker att man ska koncentrera sig på mer väsentliga frågor i livet så tycker jag att du ska lägga energi på dom istället eller skapa ett eget forum. För många handlar intimrakning om sexualitet och känslan att känna sig fräsch. Låt dom tycka det istället för att ordbajsa och sprid negativa vibbar..

Håller med Maica som tycker var å en kan sköta sitt kön bäste de vill..
    tack för ordet...

Svar på tråden Det här med vaxning/rakning