Inlägg från: Electric Lady |Visa alla inlägg
  • Electric Lady

Det här med vaxning/rakning

Jag låter mitt hår växa där det dyker upp. Rakar mig ingenstans.

Jag tycker att rakade armhålor och muttor är fult. Vill inte se ut som en fläskkotlett!

Jag tycker att det hör till en naken kropp med den supersnygga triangeln, och hår under armarna. Det ser hur knäppt ut som helst med ett uppochnervänt utropstecken eller en hitlermustasch!

Min kille skulle antagligen garva sig till döds om jag gjorde det... Och s e x kunde jag ju glömma för all framtid antagligen!

• Electric Lady

Hm... luktar underlivet illa är det något fel! Då ska man gå till gynekologen.

• Electric Lady

Än en gång, är man ren och frisk luktar man inte illa, hur mycket hår man än har.

Och man är inte renare utan hår - snarare får man lättare infektioner. Detsamma gäller överdriven tvättning med kemikalier i underlivet.

• Electric Lady

Jajemen, Maica, här växer det och frodas, varhelst håret dyker upp. Vackert och praktiskt!

Rakade armhålor är lika fult som rakade muttor i mitt tycke!

• Electric Lady

OT:

elvaåringar i p*rnstartröjor - en kompis till mig som jobbade på dagis mötte en TREÅRING med p*rnstar tröja.... Vettiga föräldrar?

• Electric Lady

Håller med.

Har vi inte kommit så pass långt i psykologin att vi vet att det finns olika nivåer av vilja och val hos en människa?

Svar på tråden Det här med vaxning/rakning