Suck, nu ger jag upp... (OT)
Jag var precis likadan och de som inte var loosers bodde mkt. riktigt utomlands... Senare analyser av mitt eget beteende blev att jag omedvetet sökte upp just de här killarna för att jag egentligen var rädd för närhet och rädd för att binda mig. Har läst att det är samma rädslor som ligger bakom tjejer som tex. alltid hittar gifta män...
Jobba med dig själv. Analysera varför du gör som du gör. Förmodligen tror du nu att han som åkte till London är det "enda rätta" - din själsfrände - och att det är ödets ironi att ni inte kan vara tillsammans. Men så är det ju inte. Satsa på honom om du tror att han är värd det. Annars, lägg ner och försök hitta dig själv innan du hittar nån att älska.
Jag hittade min när jag minsta anade det. Och när jag hade fått strula färdigt med de där dumma killarna, eller de som bodde utomlands. Och det var precis lika för mig som för Isolde - han verkade nästan för bra för att vara sann. Och han är en helt vanlig fast alldeles, alldeles underbar människa som jag gifter mig med nästa sommar.
Lycka till! /Nojsan (fd PippiL)