• ninonica

Cellförändringar

Jag fick oxå mina cellförändringar borttagna med laser. Och det blödde efteråt. Inga störtfloder, men blodiga flytningar i ca 3 veckor, som blev värre när sårskorpan släppte.

rarasara: Säg till att du mått dåligt av narkos förut. Kanske är det en bättre idé att du gör det under lokalbedövning? Eller så kanske de kan ta ett annat narkosmedel. Jag gjorde det under lätt narkos, och mådde ganska skit på uppvaket efteråt, med ett rejält blodtrycksfall. Låg och tittade på monitorn bakom mig. *ler* Det var lite kul att få känna på hur det känns eftersom jag är sjuksköterska. Så det blev en tippad säng och dropp... Så hade jag rejält ont när jag vaknade oxå, men det är visst ovanligt. Kräktes gjorde jag när de skulle försöka få mig att äta så att jag kunde åka hem, men efter några timmar tog jag mig därifrån i alla fall. Första dygnet kände jag mig rätt seg... Jag stannade hemma dagen efter op, eftersom jag hade fått min karensdag på operationsdagen. jag hade nog kunnat jobba om jag hade varit absolut tvungen, men det var bra att få en dag på sig att piggna till, eftersom jag hade sovit dåligt innan operationen.

Svar på tråden Cellförändringar