Fler med åldersskillnad?
Fröken Johansson-Johansson:
Jag bytte nick från Busano till Icapika. Vad kul att det är fler med samma ålderskillnad. Överhuvudtaget tycker jag det är kul att man inte är ensam om ålders skillnad. Ibland känns det så :)
Jag bytte nick från Busano till Icapika. Vad kul att det är fler med samma ålderskillnad. Överhuvudtaget tycker jag det är kul att man inte är ensam om ålders skillnad. Ibland känns det så :)
Ja, och som man blir bemött när man säger det, ja, men oj vad kul! Det är väl inte så vanligt eller nåt liknande. Såna kommentar skulle man väl inte få om man var ihop med nån jämnårig... Nu brukar jag inte gå runt och trumpetera ut det, men ibland säger man det ju i a f.
Hur länge har ni varit ihop?
Fröken Johansson-Johansson
Exakt! Bra sagt. Mina föräldrar sa bara va! och ingen mer diskussion om det. Skönt. Hmm... Vi har varit ihop nu i 20/23 januari i två år. Vi har varit förlovade i lite i mer än 1 år, gifter oss nästa år, bor ihop och har två katter och en bil ihop . Vad häftigt att förlova på alla hjärtans dag. Bor ni ihop?
Exakt! Bra sagt. Mina föräldrar sa bara va! och ingen mer diskussion om det. Skönt. Hmm... Vi har varit ihop nu i 20/23 januari i två år. Vi har varit förlovade i lite i mer än 1 år, gifter oss nästa år, bor ihop och har två katter och en bil ihop . Vad häftigt att förlova på alla hjärtans dag. Bor ni ihop?
Jodå, jag är med på lunar, ullsa heter jag. Har även både MSN och ICQ. Är du också med på lunar? Jo, jag tror mina föräldrar blev glada för det också, dessutom finns det flera stora ålderskillnader både i min och sambons släkt