Fler med åldersskillnad?
Busano Jag/Vi har samma åldersskillnad som dig/er. Jag är 21 och han är 32 :)
Busano Jag/Vi har samma åldersskillnad som dig/er. Jag är 21 och han är 32 :)
Icapika
Ja ibland så undrar man om man är ensammast i hela världen med att ha en kille som är mer än 10 år äldre med allt vad det innebär. Och när man själv är förhållandevis ung så är det som om folk oftare tänker på att det faktiskt är åldersskillnad. Vilket faktiskt inte alltid är så kul.. :(
Icapika
Nä om man var tillsammans med en jämnårig så skulle det defenitivt inte vara "ovanligt" och folk skulle inte höja på ögonbrynen när man vänt ryggen till.
Men å andra sidan så känns det lite som om jag faktiskt skiter i vad andra tycker, för ska jag behöva vara tillsammans med någon som jag inte har ett dugg gemensamt med för att slippa det? Nä, då blundar jag hellre! ;)
Vi har snart (22 feb) varit tillsammans i 2 år och förlovar oss som sagt på alla hjärtans dag. :D Själv då?
Japps papps! Har bott ihop i 2 år den 1 april! (vilket skämt! ;)) Nä jag trodde att mina föräldrar skulle säga något mer än bara " Jaha, okej!" men dom verkar vara hur nöjda som helst med sin svärson! :) Tror dom tycker det är skönt att jag hittat någon mer mogen kille som inte är någon strulpelle som sårar mig i slutänden. :) Måste bara fråga om du är med i någon community? typ lunar eller nåt?
Icapika
Japps finns på lunar och jag har redan hunnit vara på din sida och klämt dit ett tass avtryck. B-)
Har oxå icq och msn.. :)