Träff?
Cotterpin och isis,jag hänger gäärna med på mässan,måste dock kolla i kalendern först :D
Nån mer?
Cotterpin och isis,jag hänger gäärna med på mässan,måste dock kolla i kalendern först :D
Nån mer?
Hej igen!
Vill ochså passa på att tacka för en trevlig träff!, tack isis, Cotterpin och Tjörnbrud sällskap på vägen hem! :D
Hoppas vi ses snart igen!
Vilket datum äger mässan rum?
West, onsdagar är ju jättebra, och det håller på att bli en tradition numera! *fnissar* :D
Skulle va kul och träffas i mitten på mars, för då har ju KUS blivit fru,skulle vara kul och höra om bröllopet! :D
Jag vill gärna träffa er igen!
Hallå!,hallå!
Inga fler nattugglor än West och mig?
isis,var är du?!!! :D
Exakt, isis!
Onsdagar är en allt bra dag för fika träffar!
Någon gång skulle det vara kul och gå ut på en after work, ta ETT glas vin och gratisbuffe´!, det ni! :D
Japp, isis jag är nog rätt säker på vad du menar! :D *fnissa*
Jag röstar för 29:e!
.....fast ju förr desto bättre :D
.....Kul att ni verkade gilla after work ide´n! :D
Få se vilken dag vi tar, förslag?
Skall ev. på after work ikväll, med min syster och hennes kompisar ,samtliga är 20 eller fyller det senare i år, vet ni något bra ställe där de inte är så hårda med åldersgränserna?
Tack,isis, vi skall träffas redan vid 16-tiden, så då kan det ju inte vara så svårt, tycker man, men det är väl jag som är "liite" nervös av mig
Jag tar gärna after work eller fika efter den 25:e, det är alldelse för lång tid mellan csn-utbetalningarna*suckar*
Kanske ,hänger med iaf, maken kan kanske "sponsra" :D