Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Tycker jag låter som en bra ide!
Vi var ju ett par stycken
Låter som en alldeles excellent idé, Anna! Varför inte ta nån dag innan jul, kan alla då?
Japp, helt galen! ;) Men det är ju helt rätt! *tihi*
Kul att se initiativ, med tanke på bakgrunden till den andra tråden så tror jag att det är helt rätt med en träff som inte är en "brud-träff" utan en kompisträff!
Kör i vind! :D
Roligt att ni nappade på idén!
Får se om vi hinner genomföra innan Jul,vore kul!:D
Skulle ev kunna tänka mig att hänga på, men jag har totalt fullt upp innan jul! (*host* sjunger ju i kör!! :D )
Det blir väl fler tillfällen kanske!? :)
Vilka luckor har ni alla i kalendern? Jag skulle kunna i princip alla dagar utom tisdag-torsdag eftermiddag.
Vilken tid passar bäst, kväll/eftermiddag? För min del helst på eftermiddagen eller kvällen. :)
Jag jobbar till 15, men kan vara inne i Göteborg strax efter 16, så för min del så går allt därefter bra!
Kanske på torsdag?
Torsdag skulle funka för min del, hur är det med er andra?
Torsdag eftermiddag skulle passa mig ochså! :D
Vad tycks?
Var och vilken tid? :D