Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Kanske borde byta telefonnummer när man träffas *stackars isis*
Nallemaja - Mmm... visst hade det änna vart supersmart ;)
isis
Jag hade jättegärna följt med, fast idag skall jag hem till min far och hälsa på.
Som nallemaja så; vi får se till att byta telefonnummer nästa gång!
Japp,det måste vi komma ihåg till träffen i Januari att vi ser till att bytt mobilnummer med varandra,samtliga som skall och vill träffas! :D
*flyttar upp tråden så att de andra inte missar, att vi planerar träff i Januari!
När i januari?
Och är det en icke-brudträff?
Gott nytt!
Ulrika
Vi har inte bestämt något exakt datum,men det blir antagligen efter alla helger och så.
KUS, roligt att du är intresserad!
Gott nytt år på dig med!
*Smyger in och flyttar upp!*
Hejsan!
Tänkte titta in här igen efter ett tags frånvaro (bortrest)!
Angående träffen, vad sägs om mitten av månaden nån gång? Det skulle hjälpa om pengarna hann komma för min del...vad tycker ni tjejer?
Hej _Miss Jossan_!!!!
Kul och se dig! :D
Jag tycker mitten eller till och med slutet på månaden kan bli bra,med tanke på CSN!
Någon mer???