Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Heh, bra fråga!
*går och tittar vilken färg hennes jacka har* min jacka är mörk, brun/svart/grön/beige i rutmönster. har en beige väska och svart mössa om det är kallt.
Okej, Cotterpin, då skall jag hålla utkik! :D Själv har jag en svart jacka, svart väska, gråa byxor och stora ringar i öronen!
Hm, det lät ju inte direkt unikt :D Fast det löser sig nog!
Förtydligande: Jag menar att min beskrivning av mig kunde passa in på minst 100 andra 21-åringar i Göteborg
Jo, så är det nog, tror inte min jacka passar in på någon annan dock! *skrattar*
Hej!
jag känns igen ppå min beigea jacka vet ej vad jag tar för byxor,men jag kan tala om att jag är mörkyad och har långt svart (tja, lite rödfärgat)hår! :D
Ser väl ut som en rätt ordinär 23-åring skulle jag tro*skrattar*
Skall bli både mysigt och spännande att träffas!
Nallemaja, vore trevligt och ta den promenaden snart,men innan Jul vekar dt bli tajt,kanske efter helgerna?jag mejlar dig!
Ha det så bra allihop!
//Anna
En stilla undran i nattens sena timme, ingen mer av er som skrev i tråden om söker kompisar i Göteborg som vill hänga med på träffen?
Välkomna med är ni allafall! :D
Det hade varit jättetrevligt att följa med men jag jobbar till 18. Minst.
Ha det så bra tjejer!
Kram Ulrika
Sååå synd! Jag har julfest på jobbet just på torsdag. Hoppas att ni får det trevligt!
Hejsan Tjejer!!
Det hade varit sååå kul att hänga på, men jag jobbar och är inte i stan förän halv sex. En annan gång kanske?
Gift_Anna, vi ses ju eventuellt efter nyår i kören...
Hoppas att ni får jättetrevligt!!!
Kramar
Synd att vissa inte kunde, men det kommer ju fler gånger!
Vi ses då :)
//Josefin