Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Tyvärr kan inte jag heller... :-/ För mycket nu med julstök...
Men, vad sägs om en utgång efter jul? Lite party på någon av stans klubbar? :)
/Karin :)
Åhh, vad tråkigt att inte fler kan följa med.
Men det kommer säkert fler gånger som sagt!
Hej på er! Jag kan tyvärr inte komma. Jag ska sätta mig på tåget på torsdag och åka hemhem. Usch vad jobbigt det kommer att bli. Sitta i 18 timmar med denna DUNDERförkylning. Ska be min kompis slå mig hårt i huv´et så jag inte vaknar förrens vi är framme. *snörvel*
Hoppas att ni får det trevligt på eran träff! Men måste ju erkänna att jag blir lite avis när jag inte får vara med på den första. :-/
Vi hörs!
/Therese
Om vädret fortfarande är "milt" :? tar jag nog min svarta rock med kapushong ,men är inte helt säkert.
Sally,kul att du vill börja i kören!
Synd att ni andra inte kunde hänga med,men som _miss Jossan_ sa så lär det säkert bli fler gånger! :D
Snysop,låter kul att gå ut efter Jul,då kan säkert fler ochså!
Snysop;
Tycker definitivt att vi kan gå ut efter jul och ta en drink eller två! Kommer garanterat bli kul :D
Som sagt; det kommer fler gånger :)
Cotterpin och Gift Anna (och om någon mer vill dyka upp...?) - vi ses i morgon!
*Tassar in och flyttar upp tråden ifall någon missat!*
Är det idag ni pratar om? För det är väl torsdag idag..hmm
Japp isis det är det!kom med du ochså om du vill! :D
flyttar upp
Det skulle ju faktiskt vara lite mycket trevligt! :) *tänka tänka tänka*
Jag ska försöka komma, är ju aldrig fel med en fika å lite nytt folk. :D
16.30 vid lejontrappan..hittar jag er så gör jag!