• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • snysop

Tyvärr kan inte jag heller... :-/ För mycket nu med julstök...

Men, vad sägs om en utgång efter jul? Lite party på någon av stans klubbar? :)

/Karin :)

• Cotterpin

Åhh, vad tråkigt att inte fler kan följa med.
    Men det kommer säkert fler gånger som sagt!

• Tesan

Hej på er! Jag kan tyvärr inte komma. Jag ska sätta mig på tåget på torsdag och åka hemhem. Usch vad jobbigt det kommer att bli. Sitta i 18 timmar med denna DUNDERförkylning. Ska be min kompis slå mig hårt i huv´et så jag inte vaknar förrens vi är framme. *snörvel*

Hoppas att ni får det trevligt på eran träff! Men måste ju erkänna att jag blir lite avis när jag inte får vara med på den första. :-/

Vi hörs!

/Therese

• Gift Anna

Om vädret fortfarande är "milt" :? tar jag nog min svarta rock med kapushong ,men är inte helt säkert.

Sally,kul att du vill börja i kören!
    Synd att ni andra inte kunde hänga med,men som _miss Jossan_ sa så lär det säkert bli fler gånger! :D
    Snysop,låter kul att gå ut efter Jul,då kan säkert fler ochså!

• _MissJossan_

Snysop;

Tycker definitivt att vi kan gå ut efter jul och ta en drink eller två! Kommer garanterat bli kul :D

Som sagt; det kommer fler gånger :)

Cotterpin och Gift Anna (och om någon mer vill dyka upp...?) - vi ses i morgon!

• Gift Anna

*Tassar in och flyttar upp tråden ifall någon missat!*

• isis

Är det idag ni pratar om? För det är väl torsdag idag..hmm

• Gift Anna

Japp isis det är det!kom med du ochså om du vill! :D

• isis

Det skulle ju faktiskt vara lite mycket trevligt! :) *tänka tänka tänka*
    Jag ska försöka komma, är ju aldrig fel med en fika å lite nytt folk. :D

16.30 vid lejontrappan..hittar jag er så gör jag!

Svar på tråden Träff?