Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Va´ roligt att tråden vuxit sig till 100 nlägg, trodde inte att det var så många som var intresserade av att hitta nya vänner i Gbg!*ler* :D
isis och snuttan,kul att ni vill hänga med!
vi har ju träffats på en brudträff innan!
KRAMAR
Hej på er alla!
Snuttan: Skulle vara kul att träffa dig med, speciellt eftersom vi blir fru på samma dag i samma kyrka :D
Vad kul att så många är intresserade! Sist var det ju bara vi tre, GiftAnna och Cotterpin (och det var mycket trevligt för övrigt, synd bara att jag var tvungen att gå lite tidigare).
Och det lär väl kanske bli en del prat om bröllop ;)
Ha det!
*Tassar in och flyttar upp*
:D :D :D
Hej allihopa!
Nu blev jag också lite sugen. Har ni plats för en Gift 33-årig tjej?
Klart, Tessan! här finns det plats både så det räcker och blir över!Jag är ju ochså gift! *skrattar*
:D
Vad bra! Hoppas bara att jag har åldern inne. Men jag trivs att umgås i alla åldrar. Är det bestämt något datum än? Är det fika som gäller?
Cotterpin föreslog 21:e eller den 28:e och det verkar passar de flesta,det blir fika på något mysigt cafe´ inne i stan(vad jag vet!)
Bekymra dig inte för åldern! :D är själv 23(fyller 24 senare i år) och vill gärna träffa nya vänner i olika åldrar!
Verkar som vi blir många :) Kul! Fast denna gång kanske vi kan se till att alla har telefonnumret till nåt så att ingen blir "glömd"
...just nu funkar båda dagarna för mig. Men med tanke på jobbet så har jag inte minsta aaaning hur det blir... Vilken tid är det tänkt!?
Sist träffades vi vid 16.30, jag tyckte det var lagom (var ju inte hemma förrän 22..)
och Jossan, att ha allas telefonnummer är inte dumt, men kanske även bestämma vilket cafe innan så om någon blir sen/vill komma senare så kan dom komma direkt till cafet?