Träff?
...hrm... Va skumt det känns! Helt plötsligt har man ju ett ansikte på de som skriver här!! :D Kul!!
...hrm... Va skumt det känns! Helt plötsligt har man ju ett ansikte på de som skriver här!! :D Kul!!
Håller med _MissJossan_! Jisses vilken fart på inläggen!
Men 11/2... Jobbar till 17:15, långt ute på landet (söderut), så det blir nog lite hårt att fixa. :( Hade ju varit jättekul annars!! Torsdagen hade däremot fungerat ypperligt eftersom jag slutar redan 13 den dagen.
Ja, ja. Fler träffar blir det hoppas jag!!
Jag vill ju också med!!! *bölar* ;) Ja, ja. Inte mycket att göra åt jobbet. :(
När blir nästa gång efter onsdagsgången?? :) Vill ju meeeed! :D
Snuttan och Anna! Bra idé!! Ska fundera på det iaf! :) *håller tummarna för att nästa vecka blir lite lugnare iaf än förra vecka.
Blir lite avis på isis som inreder och pysslar, det vill ju jag med!! :D
...Snuttan!
Får jag komma över? ;) *s*
Hoppas att det smakar ljuuuvligt!! E skall se Kraftwerk imorgon och är således ända borta i Stockholm! :)
Snuttan --> Jag ser någon som försöker göra oss avundsjuk... ;) Själv åt jag upp resterna av gårdagens blåbärspaj idag, smakade lika gott idag som igår! :D
...vad blev det för efterrätt?!
Cotterpin - det lät intressant, får snoka runt och leta, eller har du länken nära till hands??
Snuttan eller vem det nu var...! Ang mat... :D
Vem var det som hade nåt ypperligt gott förslag på Steakhouse i Göteborg!? *har totalt glömt namnet på stället*
Kom på ett alldeles själv!! :D :D :D
La Vacca!
Kanske ett tips till Gift Anna också, för det är ganska mysigt där. Ligger på Folkungagatan. Sist jag var där och åt var det kanon och hur gott som helst!!
Jag jobbar på det iaf! :)
Nattinatti! :)
Imorgon var det ja! *nickar instämmande*
Inte glömt! :) Jobbar på det s.a.s.! :)