• West

    Träff?

    *asg* Det var ett starkt te då?! ;)

    *torkar runt omkring och virar skyddande plastfolie runt skärmen*

  • West

    ...blir ju sugen på te... Pimplat te hela jobbdagen! ...slutade ifos redan 13, men ändå! :) Sen blev det Ullared i ca 5h... *ler lyckligt* :D

  • West

    Åk inte nästa vecka bara... Då har hela Halland (utom Kba) sportlov... Varit där förr _just_den_veckan_... *isch*

    Men nu har de ju öppet till 20 ons-fre! Peeerfeeekt! :)

  • West

    Cotterpin - samma här... snart... :D *hade hoppats på besök av isis dock...* ;)

    Anna - Japp! Men 3/3 är ju jättebra då...! :) "Mitten på mars" *hostar* :D

  • West

    Tjejer!! Vad ni är produktiva!! *skrattar* Var ju hur många nya sidor som helst idag...! :)

    Kan riktigt se hur kea verkligen ligger och plockar... :D

    isis - varför inte "roliga" men vanliga datum som "ser snygga ut" som 040404 040302 040222 osv? Men klart - 23:e är ju också helt tänkvärt... vad blir det då? 5 av tolv? :D Btw - Ullared var bara bra! *ler lyckligt!* En hel del vårnytt, fast med minusgrader på utsidan kändes det inte såå lockande ännu dock. Plus att jag vet någon som får krupp om jag kommer hemsläpandes med en jacka eller två till... :D

    Röstar mer för fika en onsdag än aw den 19:e... Jobbar till kl 18. :(

    Gå ut och äta någon gång rent allmänt kanske?! McD är billigt... Och en leksak på köpet!!:D :D Eller grekiskt... *mums*

  • West

    isis, med 5 av 12 tänkte jag inte timmar utan månader... :)

    *asg* håller med - vi växer på tråd!! :D *det är humor, det är humor, det är humor*

    ...inga fler potatisskal kea?! ;)

  • West

    *sudda sudda sudda sudda bort din nattliga min...* :D

    Mitt sudd är snart slut! Kudden hägrar!! Man undrar ju vilka som har ett liv utanför datorn här... ;) :D

    Ang TinTin - har varit en favorit, men blivit nerputtad sedan de gjorde stora rummet rökrum och ofikbart nattetid. :(

    Onsdag. Tänkte förut att nääe. Jag ORKAR INTE! Sjungt ikväll, möte imorgon... Men vad händer?! Man läser igenom sjuttioelva inlägg och inser JAG VIIIILL OCKSÅ MED! :D :D

    Kea - ta med dig tröjan så vi får se!!! *fnissar* Låter som en syn! Alternativt ta på J tröjan och ta med ett tjuusigt foto!

    Dags att sova! Nattinatti till trådvännerna som passerar nålsögat... *fnissfniss* Jaaa... Jag är trött!! :D

  • West

    04.02.XX? isis det låter som... ett datum! Götaplatsen? Platsen? Hrm... har du krypto eller kodar du något för oss?! *skrattar*

  • West

    Va fint! Jag är så duktig att jag kör en egen konversation i en annan tråd nu... Eller hur Gift Anna... :D :D :D

  • West

    ...*hostar*

    Jag måste vara en av de mest förvirrade... :D Sedan säkert tre veckor tillbaks vet jag mycket väl att jag slutar - 17.30.

    Så i så fall dyker jag väl upp vid ungefär 18-tiden. Som vanligt... Någon som blir förvånad?! ;)

    Isis - busade runt här: www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m540571-1.html :D :D :D

    KUS! Det lät som du hade jättekul!! Härligt!! :)

  • West

    isis - du är också förvirrad i andra tråden... Jag grunnar väl inte... Eller jo, men *ehurm* inte sååå! :D

    Var det Condeco på Avenyyyyyn (ni vet om man vänder på "vayen"... Eller vad det nu är han säger i Nile City :D].

    Imorgon var det va?! Men hjälp till här nu va! Ni vet ju alla att jag är lätt förvirrad idag! :D Plus att jag fått känna på ikväll hur det är att vara pensionär på hemmet när de kommer och spelar gamla visor... :O :D ;)

  • West

    Klart vi är söta! *blinkar med mina meterlånga svarta täta vackra luftiga ögonfransar* :D

    Men, imorgon sade du... Va!? IMORGON!? :o

    Fast jag slutar ju inte förren 18:30... *vojnevojne* Vad gör jag då? Snälla Cotterpin... ;) "Den allvetande skräphögen Mathilda" [- ett äkta fraggelcitat] hjälp mig! :p

  • West

    *asg*

    Jag är nog lika trött som igår... Slutar ju inte alls 18:30, utan 17:30!! *totalt förvirrad* :D *psst*säg det inte någon!*

    Sedan när är isis allvetande? Jag syftade mer på Cotterpin som allvetande! :D

  • West

    _NEJ_ isis! Du bestämmer inte alls här. Alla är vänner. Såja, nu säger du förlåt och så kramas vi allihop i en stoor gruppkram... *tar med mig jobbet hem* :D

  • West

    *s* Bra isis... Då vet vi var vi har dig... ;)

    Det var mycket prat om Condeco igår (tror jag) så jag antog det bara liksom...). Men Cotterpin bekräftade ju det också. :)

  • West

    idag? :D

    Vi är på chatten... :)

  • West

    *gäspar käkarna ur led*

    Hoppas att ni har det mysigt... Insåg att jag skulle vara hemma alltför sent idag om jag åkte in, börjar jobba 06:30 imorgon...

    NÄSTA gång... Då! :)

  • West

    jasså... isis vill kramas idag... *hrmpf*

Svar på tråden Träff?