Inlägg från: Äntligen.... |Visa alla inlägg
  • Äntligen....

Gravid??? Mkt orolig

Tror också att du fått missfall. Helt övertygad!

Fick det själv första gången jag var gravid. Jag var då i vecka 7.
    Hade gått ca en vecka över tiden och vi ville verkligen ha barn så jag gjorde ett gravtest på fredagen. Det var positivt och då kan det ALDRIG visa fel. Ringde BM på måndagen och började blöda på onsdagen efter. Var som en kraftig mens! Blödde rejält och det gjorde ont. Men hade jag inte gjort grav-testet hade jag aldrig vetat att jag var med barn. Fick göra ett till när jag kom till sjukhuset. Även det var positivt. Eftersom jag redan visste att jag var med barn tyckte de att jag skulle komma in men de gjorde inget mer än ett ultraljud för att se att allt kommit ut.

Därför tror jag att även du råkat ut för detta. Dels för att ditt gravtest visade positivt en gång, dels för att du blödde så kraftigt och hade ont. Och till sist för att du har "mjölk" i brösten.

När började du blöda? Graviditetshormonerna sitter kvar i kroppen några dagar så du kanske kan göra ett nytt gravtest. Visar det positivt tycker jag att du ska kontakta BM eller sjukhuset för att kolla att inget är kvar.
    Var i alla fall uppmärksam på om du får mer ont i magen, annars kan du få en värre störtblödning!

Sköt om dig!! Hoppas allt går bra för dig!

Svar på tråden Gravid??? Mkt orolig