Fortfarande saker som irriterar mig hos sambon...
Hej IGEN!
Här kommer en rapport till från mig.
Jag har startat flera trådar tidigare men vill nu skriva av mig igen.
Jag flyttade tillbaka till min sambo efter ett kortare uppehåll pga att jag inte kunde glömma saker som har hänt.
Jag har förlåtit min sambo för att han skrev till en annan tjej i somras och han har lovat att inte göra om det. Jag litar på honom när det gäller det.
Ytterligare saker som gjorde att det inte fungerade, för att jag dels är lite för svartsjuk, men det kom efter det som hänt på Internet mellan han o denna/dessa tjejerna. Så jag vet inte om det är mitt fel bara.
Han vet att jag ogillar att han hänger på en viss sida på internet där det går ut på att ha en bild på sig själv men ändå har han det fortfarande.
Han hade det kontot när vi blev tillsammns men använde det inte. Nu gör han det och har lite nya bilder. Det går för mig att se att någon skriver, men jag kan ej se vad eftersom han har dolt dem för andra utom sig själv!!! Vi har pratat om det här, tex i går, jag sa att han kan ha ett konto där bara jag ser vad andra skriver till honom. Det är i stil med att man bedömer med poäng hur andra ser ut och ger komplimanger.
Jag ogillar denna sida så mycket för jag vet att han då och då skriver att tjejer ser bra ut. Ska jag ta illa upp över det eller är det jag som överreagerar?
I dag såg jag att antalet inlägg hade ökat 1 (!) sedan i går. Det är inte mycket men det räcker för att sätta en kniv i mitt hjärta. Under en tid när han inte använde sidan var det INGEN som skrev utan att han gjorde det. Så antagligen har han gett en komplimang igen, men jag är ju inte helt säker..
Nu, efter att ha sett att han fått ett mess till så är hela dagen förstörd och jag vill skälla ut honom. Han är inte hemma på hela dagen dock.
Vad ska jag göra? Vad skulle ni gjort?
Det hjälper inte att prata om det för det har vi gjort så många gånger och han vet att jag blir ledsen över denna sida (mest med yngre tjejer). Jag är 22... Men han slutar inte att logga in.
Vi kom överens om för ett tag sen när jag flyttade tillbaka att han får vara på denna sida, men INTE skriva till någon alls om att de ser bra ut.
Det har han glömt att han lovat nu... Han påstår att det har han aldrig sagt....*ledsen*