Inlägg från: Sydneybruden |Visa alla inlägg
  • Sydneybruden

Fortfarande saker som irriterar mig hos sambon...

Bianco, apropa ditt inlagg lite langre upp,
    jag tror inte alls att han 'glommer' vad han har lovat dig. Snarare verkar det som att han "lovar" vitt och brett for att fa tyst pa dig, och hela tiden planerar att gora som han vill anda.

Det ar inte respektfullt mot dig. Men det vet du nog redan.
    Fragan ar om du verkligen ar lycklig med honom. Vager hans fordelar upp all denna ledsnad och ilska och sarade kanslor som jag anar hos dig?
    Jag kan bara dra en parallel, for nagra ar sen var jag tillsammans med en kille som kunde gora mig himlastormande lycklig men ocksa mer olycklig an nan annan nansin gjort. Jag stannade kvar alldeles for lange eftersom jag hellre tog "en lycklig dag i veckan och 6 daliga an att inte fa den lyckliga dagen alls" (detta sade jag faktiskt till en kompis, som inte trodde att jag var klok!). Men till slut insag jag att de fa lyckliga dagarna inte kunde uppvaga all svartsjuka, angest, grat och tvivel - det var inte vart det helt enkelt.

Nu har jag hittat en som jag ar lycklig med varje dag. Inga brak, inget tvivel.

Hur mycket olycka och sarade kanslor kan du sta ut med? Vart gar din grans, Bianco?

Svar på tråden Fortfarande saker som irriterar mig hos sambon...