Blöder man första gången?
Bara undrar...hu ofta händer det att man blöder vid första samlaget....
Bara undrar...hu ofta händer det att man blöder vid första samlaget....
Har också ridit i ånga år, blödde dock ganska mycket vid första samlaget. Var tvungen att säga till mamma att jag hade mens.
Är nog väldigt olika.
Jag blödde inget o hade inte ont efteråt.
Jag hade faktiskt mens vid mitt första samlag. Jag vet därför inte om jag blödde eller ej. Det sved dock lite första dagen, men sen gick det över.. :D
Det är otroligt individuellt om man böder eller ej! Därför blir jag så f*rbannad på mansgrisarna i vissa kulturer som anklagar flickor för att inte vara oskulder på sin bröllopsdag och till o med skadar dem för att de skadat släktens rykte! De kanske visst var oskuld, även om de inte blödde!!
Upprörda Ekorren.
Eller så kanske de inte var oskulder trots att de blödde
Fast jag håller med dig där Ekorren, att fördöma någon för att hon inte är oskuld är hooribelt!
Själv blödde jag lite första gången.
hrrm....horribelt ska det ju stå!
Jag blödde väldigt mycket en vecka frammåt.Mycket mycket mer än vid vanlig mens.Jag upplevde att det gjorde extremt ont.Tror mödommshinnan sprack.Var hos gynekologen sedan för jag blev orolig.Men de undersökte mig och sade att allt var normalt.
Det verkligt hemska med oskuldskult är väl inte att oskulder tas för skyldiga om de inte blöder, utan att de ska vara oskulder över huvud taget. Och att det inte gäller killarna.
Just jag blödde inte.
Mamma jobbar på förlossningen och hon berättade att det har kommit in höggravida tjejer där, med mödomshinna kvar. Ovanligt, så klart.
inget blod för mig, hade inte använt tampong innan. Men ont gjorde det...
Blödde lite grann vid de första tre-fyra gångerna, det kom lite ljusrosa i brallan precis efteråt.
Jag hör väl till de som blöder litegrann första 3-4 gångerna men inte kände det minsta obehag! :)
Inget blod, ingen smärta.
Jag blödde inte och det gjorde ionte ont alls!