• brudijuni

Träff i Vasa

Här är en till Österbottenbrud som är intresserad av en träff! Vi gifter oss den 12 juni och vi har klart:
    Klänning + andra attiraljer till bruden (från BB)
    Bokat kyrka och präst
    Bokat festlokal (ungdomslokal) och band
    Bokat frisör & make up
    Planering av program är på gång och vi skall nu i veckan prata med honom vi tänkt skall ha hand om maten.

Verkligen kul att det finns en tråd för oss här i Vasatrakten, hoppas träffen blir av!

• brudijuni

Vi har faktiskt oxå bokat Nicke Sebbas! Men som duo med Nisse. Vi tyckte att det blir för mycket med hela bandet Collection, eftersom vi bara kommer att ha ett 30 pers. bröllop.

Klänningen är hemlig, eftersom jag vet att några av mina bröllopsgäster, (bl.a. min nyfikna syster! ) kollar in BT. Jag vill att så få som möjligt vet hur jag skall se ut, och att de sedan får dra en djup suck av beundran då vi skrider in i kyrkan!

Vi gifter oss i Vörå Kyrka och håller festen på Storberget i Rejpelt.

Jag beställde inbjudningskorten otryckta från Calligraphen, sen diktade jag ihop en vers, köpte genomskinligt rosa papper från NiruNaru som jag printade ut det på och limmade in i kortet, fint blev det!

Träffen passar när som helst för mig!

• brudijuni

Vasatjej:

Ja, jag hört duon och jag vet att de är super!

Jag bor i Vörå och jobbar på Åbo Akademi i Vasa. Hur e de med dej? Var jobbar du?

• brudijuni

Jag är oxå troligen me'!

Svar på tråden Träff i Vasa